2010. május 4., kedd

Újra életben! :-)

Újra életben!
Amikor szomorkodom csendben vagyok és hallgatok; tűnődöm illetve kritizálva figyelem a világ minden egyes megnyilvánulását.
Mostmár újra boldog lettem. Tulajdonképpen magam tettem azzá! Képes voltam puszta megelégelésből és józan eszű gondolkodásnak köszönhetően mérlegelni, dönteni és újra erőssé, boldoggá vagyis: önmagammá válnom! Vissza a mindennapok mosolygós valójába - süthet a nap a szemembe, fújhatja a szél a hajam, nevethetek mindenen :-)

4 megjegyzés:

  1. Mikor irsz arrol hogy mennyire de mennyire ba**tak el ez a vilagot ?

    VálaszTörlés
  2. Ismet megvaltoztattam a blogom mivel olyanok tudtak meg a blogomrol akik nagyon arthatnanak nekem : every-day-addictions.blogspot.com . reszeg vagyok remelem nem irtam el ...

    VálaszTörlés
  3. Akkor fogok majd arrol irni, amikor majd egy csepp mosolyt hozo tenyezo sem lesz az egesz eletemben:P vagy pedig annyira negativ legyen h tenyleg ne lassak kiutat:D addig meg inkabb probalom elvezni a pozitivumokat...

    VálaszTörlés
  4. Valasz a legutobbi commentedre : azert nem vagyok banatos es orulok , mivel valaki akibe elegge beleszerettem 1 eve az mas orszagba lakik . nem kepzeltem volna el hogy vasarhelyen lesz egy par napig . inkabb orulok annak amit kaptam az egtol .

    VálaszTörlés