2010. április 6., kedd

:))))

Minden rendben es happy, mielott a kerdes megszuletne valaszolok: jol vagyok, a leheto legjobban azt hiszem, de vlh eleg volt most egy kicsit a megfontoltsagbol. Tudom es beismerem, jo az es kell is, de most nem. Egybefolyik az elmult egy hetem, mindent csinalok, levegot is veszek, esemenyt esemenyre halmozok, ejszakakat nappalla turmixolok, nevetek, crazy dolgokat teszek, ekezetek nelkul irok es roviditve, osszenemhangolhato dologokat egyeztetek ossze, mosolygok a semmin, szomorkodom elore es remelhetoleg foloslegesen, nem fesulkodtem egy joideje, nem erdekelt a telefonom, nem tudom a pontos idot, jollaktam a kedvenc sutemenyeimbol, annyit aludtam amennyit csak birtam, semmittettem, agyongyambasztam ket bolond kutyat, esoben szaladtam, nyakig saros lettem... porgok tovabb :D

2 megjegyzés:

  1. szóval akkor boldog vagy ;) legalábbis ezt a következetest vontam le ebből nagyon jó hogy szabadba el lendületes.

    VálaszTörlés